اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پیشرفت ۹۰ درصدی باغ موزه دفاع مقدس لرستان/ ۷ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه تخصیص یافت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به صرف هزینه ۱۷ میلیارد و نیم برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس، از تخصیص ۷ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل مجموعه خبر داد.

پیشرفت  ۹۰ درصدی باغ موزه دفاع مقدس لرستان/ ۷ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محسن رشیدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعدادی لز خبرنگارهای لرستان، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری کاری دلی همراه با ذوق و استعداد است که حاصل آن خبری جهت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به عموم است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت کار رسانه گاهی موثرتر از چندین موشک است، اما برخی مواقع در تبادل اخبار مصلحت‌اندیشی‌هایی صورت می‌گیرد که پسندیده نیست و باید واقعیت‌ها و مطالبه‌گری‌ها بازگو شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، بیداری جامعه و آگاهی‌بخشی نسبت به مسائل مختلف را مهمترین رسالت یک خبرنگار برشمرد و افزود: به دنبال این آگاهی‌بخشی تحول و تغییری ایجاد می‌شود.

رشیدی بیان داشت: انعکاس دغدغه‌ها و مطالبات مردمی دیگر رسالت اصحاب رسانه است که می‌تواند با بیان واقعیت‌ها و مطالبه‌گری از مسوولان یک جریان خبری را ایجاد کند.

وی با اشاره به صرف هزینه ۱۷ میلیارد و نیم برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس، از تخصیص ۷ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل مجموعه خبر داد و گفت: در حال حاضر باغ موزه با ۶ هزار متر زیربنا به مرحله نازک‌کاری رسیده و دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول