اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تشکیل کمیته اماکن متبرکه ستاد کرونا

در پی تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خراسان رضوی و به منظور نظارت و تدوین دستورالعمل‌های پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، کمیته اماکن متبرکه و گردشگری به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تشکیل شد.

تشکیل کمیته اماکن متبرکه ستاد کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در خصوص مصوبات اولین جلسه کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی مشهد، سعی کردیم تصمیماتی را مصوب کنیم که شیوع بیماری را به حداقل  رساند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از جمله این تصمیمات ممنوعیت پذیرش زائران در زائرسراها و مهمانپذیران دولتی است و مقرر شد با هرگونه فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز برخورد‌های لازم به عمل آمده و با تشکیل گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی، نظارت کامل به عمل آید.

وی در ادامه بر ضرورت کاهش سفر به مشهد تاکید کرد و گفت: یکی از تصمیمات این کمیته توقف تمام اطلاع رسانی‌هایی است که در راستای جذب مسافر و گردشگر صورت می‌پذیرد.

براتی عنوان کرد: به دلیل حساسیت موجود مقرر شد تمامی مراکز اقامتی بوم‌گردی در سطح خراسان رضوی از پذیرش مسافر و گردشگر خودداری کنند؛ همچنین ارائه سرویس غذا توسط تمام مراکز اقامتی به مهمانان غیر مقیم توسط این مراکز ممنوع است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل کمیته‌های تخصصی در قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا خراسان رضوی بتوانیم موفقیت‌های قابل توجهی را در زمینه کاهش ابتلاء به این بیماری منحوس داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه اهم مسائل حوزه پیشگیری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این اماکن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول