اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سرعت گرفتن واکسیناسیون در کرمانشاه/ هر یک دقیقه ۲۱ نفر علیه کرونا واکسینه می‌شوند

معاون فنی بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت بی‌وقفه نیروهای بهداشتی در مراکز تجمیعی، گفت: روزانه در هر دقیقه ۲۱ نفر از هم‌استانی‌ها علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

سرعت گرفتن واکسیناسیون در کرمانشاه/ هر یک دقیقه ۲۱ نفر علیه کرونا واکسینه می‌شوند

سارا شاه‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت بی‌وقفه نیروهای بهداشتی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون از سرعت واکسیناسیون در استان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ پایگاه تجمعی در سطح استان در راستا واکسیناسیون گروه‌های سنی، ادامه داد: متولدین ۱۳۴۷ به قبل می‌توانند به سامانه سلامت برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

معاون فنی بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: متولدین سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۵ با توجه به اینکه سامانه هنوز باز نشده می‌توانند حضوری به پایگاه‌های تجمیعی سراسر استان مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: روز گذشته با شروع به کار مراکز تجمیعی از ساعت ۸ تا ۲۰ و ۳۰دقیقه تعداد ۶۲۵ دُز واکسن تزریق شد و به عبارتی در هر دقیقه ۲۱ نفر از هم‌استانی‌ها علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه هیچگونه کمبود واکسن در استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: مراکز تجمیعی در ایام تعطیل پنجشنبه و جمعه فعال هستند و امر واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول