اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز اجرای طرح شهیدسلیمانی در همدان/ از بیماریابی تا واکسیناسیون افراد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در همدان به منظور مقابله با کرونا خبر داد و بیماریابی، مراقبت کردن از بیمار، کمک‌های مومنانه به فرد بیمار و واکسیناسیون را از محورهای این طرح عنوان کرد.

آغاز اجرای طرح شهیدسلیمانی در همدان/ از بیماریابی تا واکسیناسیون افراد

سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن اعلام آمادگی سپاه و بسیج در یاری رساندن به کادر درمان در کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: جلسات مشترک سپاه، شبکه بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا از دیروز شروع شده و مقدمات انجام کار نیز فراهم شده است.

وی بیان کرد: امروز نیز سردار سلامی و وزیر بهداشت از صبح طی جلسات ویدئوکنفرانسی تاکید بر اجرای طرح شهید سلیمانی داشتند که پس از آن جلسات با فرماندهان نواحی سپاه استان برگزار شد تا طرح اجرایی شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه در استان همدان هماهنگی لازم با ستاد کرونا و ستاد پزشکی کرونا انجام شده است گفت: مقدمات برای ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری از برگزاری تجمع انجام شده و از امروز نیز با شدت رصد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در چهار محور انجام می‌شود، بیماریابی، مراقبت کردن از بیمار، کمک‌های مومنانه به فرد بیمار و واکسیناسیون را از محورهای این طرح عنوان کرد.

مجیدی خاطرنشان کرد: طبق این طرح مقرر شد تا نیروهای سپاه و بسیج در کنار پرسنل و نیروهای بهداشتی و درمانی کار را پیش ببرند تا ان‌شاءالله شاهد بهبودی در وضعیت کنونی باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول