اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

با همکاری سپاه نقاهتگاه بیماران کرونایی در دره‌شهر تجهیز می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه دره‌شهر گفت: سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه به عنوان نقاهتگاه در اختیار ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قرار گرفته است.

با همکاری سپاه نقاهتگاه بیماران کرونایی در دره‌شهر تجهیز می‌شود

سرهنگ محمد رحمانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به موج پنجم کرونا و افزایش موارد ابتلاء در شهرستان دره‌شهر و در راستای لبیک به ندای رهبر انقلاب در رابطه با کمک هر چه بیشتر بسیجیان به کادر درمان، گروه‌های جهادی بسیج این شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی سازماندهی و به کارگیری شده‌اند.

وی افزود: امورات خدماتی از قبیل کنترل ورود و خروج همراهان بیماران و جابجایی کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان شهرستان دره‌شهر توسط بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دره‌شهر گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی نیز بسته‌های معیشتی در اختیار بیماران کرونایی نیازمند قرار گرفته و علاوه بر آن کپسول اکسیژن هم برای بیماران تنفسی تهیه شده است.

 وی افزود: با توجه به کمبود تخت‌های بستری در بیمارستان دره‌شهر، سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه به عنوان نقاهتگاه در اختیار ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قرار گرفته است و در حال پیگیری تجهیز این مکان با کمک هلال احمر هستیم.

رحمانی در رابطه با ادامه طرح شهید سلیمانی گفت: طرح شهید سلیمانی با تاکید بر بیماریابی همچنان فعال بوده و تاکنون تعداد زیادی از مبتلایان از طریق این طرح شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/970877 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول