اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پایان کار تیراندازان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی لهستان

تیراندازان با کمان آذربایجان‌شرقی به کار خود در مسابقات جهانی خاتمه بخشیدند.

پایان کار تیراندازان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی لهستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ملی تیراندازی با کمان کشور در رده‌های نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی لهستان حضور یافته بودند.

در تیم اعزامی و از آذربایجان‌شرقی نیما نادری در رده نوجوانان و بیتا عاشق‌زاده در رده جوانان حضور داشتند که نتایج این 2 تیرانداز استان به شرح زیر است:

نیما نادری در مسابقات جهانی لهستان در بخش نوجوانان ریکرو در دیدار نخست خود توانست با نتیجه 6 بر 2 در مرحله حذفی از سد رقیب ارمنستانی خود بگذرد.

وی در دور دوم مغلوب حریف ژاپنی خود شده و از دور مسابقات حذف شد.

در مرحله حذفی مسابقات تیراندازی با کمان جوانان جهان، بیتا عاشق‌زاده ‌حریف خود از کشور لهستان را با نتیجه 142 بر 122 شکست داد و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

وی در ادامه مرحله حذفی، حریف خود از کشور هنگ کنگ را با نتیجه 139 بر 138 شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات انفرادی صعود کرد.

عاشق‌زاده در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 147 بر 142 مقابل نماینده هند شکست خورد و حذف شد.

در رقابت‌های میکس تیمی مسابقات تیراندازی باکمان جوانان جهان، تیم ایران با ترکیب بیتا عاشق‌زاده و امیرمحمد قربا‌ن‌زاده، مقابل تیم پرتغال با نتیجه 149 بر 138 به پیروزی رسیدند و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات میکس راه یافتند ‌و در دور یک هشتم نهایی به مصاف تیم ایتالیا رفتند و با نتیجه 155 بر 152 مقابل این تیم شکست خورد و حذف شدند.

تیم کامپوند جوانان ایران در رده دختران با ترکیب گیسا بایبوردی، ساغر حلوایی و بیتا عاشق‌زاده در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم اسپانیا رفته و با نتیجه 223 بر 222 شکست خورد و حذف شد.

تیم ریکرو نوجوانان پسر ایران با ترکیب ارشک فاضل، نیما نادری و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی مقابل تیم اوکراین با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و حذف شد.

 پرونده تیم ملی تیراندازی با کمان کشور در حالی در مسابقات جهانی بسته شد که بیتا عاشق‌زاده تیرانداز آذربایجان‌شرقی با 2 پیروزی در بخش انفرادی و یک پیروزی در میکس، بهترین عملکرد را داشت.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول