اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تعطیلی در راه است/ پیش بینی افزایش جریمه تردد بین استانی

استاندار قم با اشاره به پیش بینی تعطیلی جدید در روزهای پیشِ رو، از افزایش قیمت جریمه تردد بین استانی از یک میلیون تومان به دو میلیون تومان خبر داد.

تعطیلی در راه است/ پیش بینی افزایش جریمه تردد بین استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان (ع) و یاران باوفای ایشان، به برگزاری جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور توجه داد و بیان کرد: در این نشست، پیشنهاداتی برای روزهای پیشِ رو از جمله تعطیلی و منع ترددها مطرح و مقرر شد تا  سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جزئیات این تعطیلی ها و منع ترددها را اعلام کند.

وی با تاکید بر این که این تعطیلی ها و منع ترددها با اطلاع رسانی کامل و اقناع افکار عمومی صورت خواهد گرفت اظهار کرد: منع ترددها تا روز یکشنبه هفته آینده و به صورت بین استانی خواهد بود.

استاندار قم سپس به عدم تعطیلی سازمان ها و ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و امدادی اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تا ظرفیت حمل و نقل عمومی در روزهای پیشِ رو به یک سوم کاهش یابد، ضمن آن که خودروهای شخصی نیز با منع تردد رو به رو خواهند بود و در صورت تردد، جریمه ای دو میلیون تومانی برای آنان منظور خواهد شد.

وی در ادامه به تداوم برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت و یادآور شد: بر اساس ابلاغیه ها، دسته روی و برگزاری عزاداری در فضای بسته ممنوع است.

استاندار قم افزود: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره جبران خسارت مشاغل از تعطیلی های پیشِ رو هم سخن به میان آمد که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول