اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیرانی خسته از روزمرگی/لحظه‌شماری مدیران روحانی برای تغییر!

در ماه‌های اخیر هر چه به روزهای پایانی دولت تدبیر و امید نزدیک‌تر می‌شدیم خستگی و بی‌رمقی هشت ساله دولت بیشتر تداعی می‌کرد، بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این موضوع پر رنگ‌تر و رها شدن امور توسط مدیران محسوس‌تر شد.

مدیرانی خسته از روزمرگی/لحظه‌شماری مدیران روحانی برای تغییر!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در ماه‌های اخیر هر چه به روزهای پایانی دولت تدبیر و امید نزدیک‌تر می‌شدیم خستگی و بی‌رمقی هشت ساله دولت بیشتر تداعی می‌کرد، بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این موضوع پر رنگ‌تر و رها شدن امور توسط مدیران محسوس‌تر می‌شد.

یکی از مصادیقی‌ که می‌توان برای رها شدن کار توسط مدیران دولتی به آن استناد کرد، سایت ادارات و اخبار عملکردی است که روابط عمومی‌ها منتشر کرده‌اند؛ سایت استانداری چهارمحال و بختیاری و آرشیو اخبار فرمانداری‌ها به خوبی بی‌برنامگی و تعطیل شدن دستگاه‌های دولتی را هویدا می‌کند.

مدیران استانداری و فرمانداری‌ها که در این روزهای پایانی کارشان باید سرشار از شوق و انرژی برای اتمام برنامه‌هایشان باشد، تا از عملکرد خود در این سال‌ها در برابر افکار عمومی دفاع کنند، امروز خسته و بی‌تفاوت، حتی جلسات روزمره را هم رها کرده‌اند و انگار خودشان هم برای رها شدن از این بی‌کاری و بی‌برنامگی لحظه‌شماری می‌کنند.

عدم پیگیری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا، رها کردن مسایل آبی، ضعف در اجرا و برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد رفع موانع تولید، بی‌تفاوتی نسبت به دغدغه‌های مهم مردم و ... از جمله مسایلی هستند که این روزها استاندار و معاونان و در سطوح شهرستان‌ها فرمانداران باید جدی‌تر به این مسائل ورود کنند.

در زیر آرشیو اخبار چند مورد از دستگاه‌های دولتی را برای نمونه می‌بینیم، مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت‌ دیگر ادارات و سازمان‌ها وضعیت عملکرد آن مجموعه‌ها را هم ارزیابی کنند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول