اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

محصول دانشگاه‌ها، دانشجوی متعهد و متخصص باشد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: محصول دانشگاه ها باید دانشجوی انقلابی، متعهد، متخصص و مثبت باشد.

محصول دانشگاه‌ها، دانشجوی متعهد و متخصص باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید یوسفی در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با تاکید بر مواجهه تخصصی دانشجویان با مسائل اساسی کشور اظهار داشت: محصول دانشگاه ها باید دانشجوی انقلابی، متعهد، متخصص و مثبت باشد که در این زمینه همت والای مسئولان دانشگاهی، اساتید، والدین دانشجو و دانشجویان را می طلبد.

وی یکی از الزامات تأثیرگذاری تشکل ها را جذب بدنه دانشجویی برشمرد و افزود: باید  مطابق با سلیقه مخاطب برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به رسالت های دانشجو، بر توجه به دین، روحیه انقلابی و بیزاری از وابستگی توسط دانشجویان تاکید و تصریح کرد: دانشگاه ها به صورت عملی به علم اهمیت دهند.

یوسفی در ادامه به اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه ها و ویژگی های دانشگاه اسلامی اشاره و اضافه کرد: پیشرفت و نوآفرینی در علم نیز موجب احساس عزت و اعتماد به نفس می شود.

در این نشست که به صورت محدود و بارعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین باحضور محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد، امیرحسین هاشمی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز معرفی و از زحمات سیدعلیرضا معزی مسئول پیشین این تشکل تجلیل شد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول