اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین خبرها از نساجی| از تمدید قرارداد سرمربی و 3بازیکن تاثیرگذار تا تعویض چمن مصنوعی

در چند روز گذشته خبرهای خوبی از درون باشگاه نساجی از جمله تمدید قرارداد سرمربی و چند بازیکن تیم به گوش رسید که باعث خوشحالی اهالی فوتبال مازندران و مردم قائمشهر بود.

آخرین خبرها از نساجی| از تمدید قرارداد سرمربی و 3بازیکن تاثیرگذار تا تعویض چمن مصنوعی

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| تیم فوتبال نساجی مازندران که این فصل لیگ برتر را با بقا در لیگ به پایان رساند، حالا خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند. در چند روز گذشته خبرهای خوبی از درون باشگاه نساجی به گوش رسید که باعث خوشحالی اهالی فوتبال مازندران و مردم قائم‌شهر بود. اما این روزها بیشترین دغدغه فوتبالی‌های قائم‌شهر بحث تعویض چمن این ورزشگاه است که در ادامه به این خبرها می‌پردازیم.

* قرارداد ساکت الهامی یک فصل دیگر تمدید شد

خبر خوبی بود، مربی موفق نساجی در فصل گذشته فصل آینده را هم در این تیم خواهد بود. ساکت الهامی سرمربی موفق نساجی که لیگ برتر بیستم را با نتایج درخشانی به اتمام رسانده بود طی توافق با مدیران باشگاه نساجی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید نمود، برای سرمربی موفق نساجی در لیگ بیست و یکم آرزوی موفقیت داریم.

* تمدید قرارداد سه بازیکن تیم نساجی

حامد شیری، حسن نجفی و شاهین ثاقبی بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.

پس از به توافق رسیدن ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته نساجی برای ماندن در این تیم، بازیکنان هم، یکی یکی در حال تمدید قرارداد هستند.

حامد شیری کاپیتان با اخلاق نساجی، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

حسن نجفی، مدافع نساجی بازیکن دیگر این تیم است که قرارداد خود را به مدت دو فصل تمدید کرد.

همچنین شاهین ثاقبی وینگر نساجی هم، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

* دروازه‌بان نساجی از حضور در ۲ دیدار محروم شد

بازی دو تیم ذوب‌آهن و نساجی مازندران، 29 تیرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و نیما میرزازاد، دروازه‌بان نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نخستین گام‌های تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر طی روزهای اخیر با جدا کردن بخشی از چمن مصنوعی از حاشیه‌های زمین برداشته شده و به گفته مسؤولان حوزه ورزش این استان، قرار است چمن طبیعی در این استادیوم اجرا شود. اما این روند کندی که تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه خانگی نساجی دارد قطعا برای فصل جدید نساجی را با مشکل استادیوم مواجه خواهد کرد. مسؤولان مربوطه باید هر چه زودتر مراحل تعویض چمن مصنوعی را سرعت ببخشند تا مشکلی برای میزبانی نساجی در فصل جدید پیش نیاید.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول