اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از امروز اعمال می‌شود

فرماندار مشهد از اعمال ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از عصر امروز خبر داد.

ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از امروز اعمال می‌شود

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا اجرای طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه آغاز و تا روز شنبه ۳۰ مردادماه ادامه دارد.

فرماندار مشهد افزود: طبق مصوبه ستاد خروج تمامی خودروهای دارای پلاک بومی از مشهد و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهر ممنوع است و با استقرار نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی مشهد این محدودیت‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به استقرار نیروهای انتظامی در ورودی و خروجی مشهد و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها شامل ورود خودروهای با پلاک بومی به مشهد و خروج خودروهای با پلاک غیربومی از این شهرستان نمی‌شود.

هاشمی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم درزمینهٔ رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزهای اخیر بیان کرد: در اجرای اعمال محدودیت‌ها به دنبال جلوگیری از شیوع، قطع زنجیره انتقال و همه‌گیری این ویروس هستیم.

فرماندار مشهد همچنین با اشاره به زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمانی یادآور شد: درصورتی‌که مردم به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند قطعاً شاهد کاهش ابتلای افراد بیشتر به این ویروس منحوس و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مبتلایان به کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول