اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

وضعیت اسفناک مخازن زباله تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سکوت شورای پنجمی‌ها در نابسامانی‌های فروشگاه‌های شهروند گفت: وضعیت مخازن زباله هم در تهران اسفناک است و باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وضعیت اسفناک مخازن زباله تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا پس از ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون  خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: فروشگاه شهروند یکی از شرکت‌هایی است که به بدترین وضعیت ممکن اداره شده و 150 میلیارد تومان سپرده شرکت که از سود آن حقوق پرسنل پرداخت می‌شد، از بانک شهر به یک بانک خصوصی منتقل شده است و پرونده قضائی در این امر تشکیل شد. 

وی با اشاره به اینکه 30 درصد برند فروشگاه با قیمت نازل فروخته شده است، گفت: عملکرد این شرکت بسیار کاهش یافته و زیر سؤال رفته است. 

وی تصریح کرد:‌مدعیان شفافیت و مبارزه با فساد در شورای پنجم درباره این موضوع سکوت کرده‌اند و حالا باید از آنها سؤال شود که چرا این مسئله را اطلاع‌رسانی نکرده‌اند. 

این عضو شورای شهر تهران ضمن گلایه از وضعیت مخازن زباله در پایتخت گفت: وضعیت نظافت تهران مناسب نیست. در دوره مدیریت شهری گذشته اقدامات لازم صورت نگرفته و اطراف سطل‌های زباله تبدیل به انباشت زباله شده است. 

وی در مورد ایستگاه‌های آتش‌نشانی گفت: کمبود ایستگاه نداریم و حتی با توجه به صحبت‌های پیروز حناچی، تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران از لندن بیشتر است، اما مشکل در جانمایی آنها وجود دارد. 

وی تأکید کرد: معیار کاهش زمان رسیدن به  حادثه باید مورد توجه باشد تا بتوان خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان در حوادث انجام داد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول