اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور وزرای پیشنهادی دفاع و میراث فرهنگی در کمیسیون آموزش/ تاکید بر بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان و جذب گردشگر

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور وزرای پیشنهادی دفاع و میراث فرهنگی در این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان تاکید کردند که باید از شرکت‌های دانش بنیان استفاده بیشتری شده و توسعه آموزش هتلداری و جذب گردشگر هم ضروری است.

حضور وزرای پیشنهادی دفاع و میراث فرهنگی در کمیسیون آموزش/ تاکید بر بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان و جذب گردشگر

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست این کمیسیون که وزرای پیشنهادی دفاع و میراث فرهنگی میهمان آن بودند اظهار داشت: آقایان آشتیانی و ضرغامی در این جلسه حاضر شده و برنامه‌های خود را برای اداره این وزارتخانه‌های بیان کردند.

وی افزود: در جلسه با وزیر گردشگری به نیاز آموزش هتلداری و جذب گردشگر و هماهنگی با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اشاره شد چراکه توسعه گردشگری به عنوان یک صنعت و شناخت پتانسیل‌ها از موضوعات مهم کمیسیون و وزارت گردشگری است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در جلسه با وزیر دفاع نیز در مورد شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط بیشتر با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تأکید شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول