اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور 7 وزیر پیشنهادی در کمیسیون صنایع و معادن/ تاکید امیر سرتیپ آشتیانی بر توسعه صنایع موشکی و هوایی

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از حضور 7 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور در جلسات امروز این کمیسیون و تشریح برنامه‌هایشان خبر داد.

حضور 7 وزیر پیشنهادی در کمیسیون صنایع و معادن/ تاکید امیر سرتیپ آشتیانی بر توسعه صنایع موشکی و هوایی

سید جواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از حضور 7 وزیر پیشنهادی کابینه سیزدهم در جلسات صبح و عصر این کمیسیون برای ارائه برنامه‌هایشان خبر داد و اظهار داشت: در جلسه نوبت صبح ابتدا «احمد وحیدی» وزیر پیشنهادی کشور در کمیسیون صنایع و معادن حضور یافت و ضمن پاسخ به سؤالات اعضای کمیسیون، برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد که از جمله آنها می‌توان توجه به نیازها و الزامات تقسیمات کشوری و بهره‌گیری از مدیران توانمند، پاکدست و جهادی در مدیریت‌های استانی و شهرستانی را ذکر کرد.

وی افزود: پس از این، «سید حمید سجادی» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون حضور یافت و در تشریح برنامه‌هایش و پاسخ به سؤالات نمایندگان، مسائلی همچون توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و بخش‌های دولتی را از رئوس برنامه‌های خود برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در جلسه نوبت صبح همچنین «امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی» وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور یافت و به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

حسینی کیا افزود: توسعه اقتدار دفاعی به ویژه قدرت موشکی کشور برای ارتقاء توان بازدارندگی، توسعه ساخت هواپیماهای آموزشی و مسافربری، گسترش تحقیقات صنعتی و دفاعی و توجه به معیشت نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی دفاع بود.

وی در ادامه به جلسه نوبت عصر کمیسیون صنایع و معادن اشاره کرد و گفت: در جلسه نوبت بعدازظهر، ابتدا «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حضور یافت و به سؤالات نمایندگان پاسخ داد و برنامه‌هایش را نیز تشریح کرد که توجه ویژه به صادرات محصولات کشاورزی، برنامه‌ریزی برای خودکفایی در تولید محصولات اساسی کشاورزی و دامی، ساماندهی چرخه توزیع محصولات کشاورزی و دامی در بازار و اجرای طرح کاداستر (حدنگار) اراضی کشاورزی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی همچنین به حضور «بهرام عین‌اللهی» وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه این کمیسیون اشاره کرد و افزود: وزیر پیشنهادی در تشریح برنامه‌هایش توجه به ارتقاء توان صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی، برخورد با مافیای دارویی و پزشکی و اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: در پایان، آقایان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز در کمیسیون حضور یافتند و به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: علاوه بر 7 وزیر یاد شده، احتمالا امروز یک جلسه دیگر نیز با حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع برگزار می‌شود تا با توجه به حوزه تخصصی کمیسیون صنایع و ارتباط آن با این وزارتخانه، اشراف بیشتری نسبت به برنامه‌های وزیر پیشنهادی به دست بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول