اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات نشست کمیسیون قضایی با وزرای پیشنهادی کابینه/ خاندوزی: ضریب جینی خروجی یک سیستم و یک مجموعه در حوزه اقتصاد است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد عنوان کرد که ضریب جینی محصول و خروجی یک مجموعه برنامه‌ها در سیستم اقتصادی است که باید تلاش شود به حداقل برسد.

جزئیات نشست کمیسیون قضایی با وزرای پیشنهادی کابینه/ خاندوزی: ضریب جینی خروجی یک سیستم و یک مجموعه در حوزه اقتصاد است

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون قضایی مجلس گفت: در این جلسه وزرای پیشنهادی امرو اقتصادی و دارایی، اطلاعات، آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون گزارشی از برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کردند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی اقتصاد به دنبال سؤالات نمایندگان در مورد سهام عدالت عنوان کرد که مسائل مربوط به این بخش مدنظر من هست و به آن توجه دارم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای خاندوزی در بحث ضریب جینی گفت که ضریب جینی محصول و نتیجه یک مجموعه برنامه‌ها در سیستم اقتصادی است که باید برای کاهش آن تلاش داشت.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، اطلاعات و علوم نیز ضمن ارائه برنامه‌های خود به سؤالات و نقطه نظرات نمایندگان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول