اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ناگفته های آزادگان در اسارت در کتاب گویای «عموی چشم انتظارت»

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، ایران‌صدا کتاب گویای «عموی چشم انتظارت» را منتشر کرد.

ناگفته های آزادگان در اسارت در کتاب گویای «عموی چشم انتظارت»

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب گویای «عموی چشم انتظارت» که  بیان‌گر چند روایت از دوران اسارت آزادگان و نامه‌نگاری آنها به بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است با همت و تلاش ایران صدا تهیه، تولید و منتشر شد.

ایران صدا، دل نوشته های آزادگان سرافراز کشورمان که برگرفته از خاطرات روزهای سخت و طاقت فرسای زمان اسارت و تحمل شکنجه ها که در این کتاب به رشته تحریردر آمده را گویا کرد. 

روایت های آغازین این کتاب به بیان داستان ها و ماجراهای اعزام آزادگان به جبهه های جنگ پرداخته و در پایان روایتی از شرایط اسرای عراقیِ دوران جنگ که مهمان جمهوری اسلامی بودند و منجر به علاقه و ارادت آنها به جمهوری اسلامی ایران شد پرداخته است. 

پایگاه کتاب گویای ایران صدا کتاب «عموی چشم انتظارت» را که توسط «انتشارات صهبا» منتشر شده است جهت استفاده علاقه مندان به صورت رایگان منتشر نموده است.

علاقه مندان برای مطالعه این کتاب می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول