اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید جانشین سپاه امام سجاد از مراکز واکسیناسیون/ تزریق 130 هزار دوز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه

سردار امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) به همراه عارف رئوفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان ضمن حضور در دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج دانشجویی از اقدامات جهادگران سلامت تقدیر کردند.

بازدید جانشین سپاه امام سجاد از مراکز واکسیناسیون/ تزریق 130 هزار دوز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار هدایت الله امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به همراه عارف رئوفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان ضمن حضور در دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج دانشجویی از اقدامات جهادگران سلامت تقدیر کردند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت: دانشجویان بسیجی روزانه حدود هزار نفر را در مقابل کرونا واکسینه می کنند.

 

وی با اشاره به شکل گیری قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی از بدو ورود ویروس کرونا به کشور افزود: این قرارگاه که در ابعاد مختلف از جمله تشکیل شبکه های منسجم اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، تشکیل تیم های ضدعفونی اماکن و معابر و کنترل کننده مبادی ورودی و خروجی شهرها و کارگاه‌های تولید کننده ی ماسک های مورد تایید وزارت بهداشت کار خود را با قدرت آغاز کرد، هم اکنون عمده ظرفیت‌های خود را در دو حوزه نهضت کمک مؤمنانه و تشکیل و پشتیبانی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج کرده است. 

 

اولین مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی در تاریخ چهارم خرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامی شروع به کار کرد و دومین مرکز نیز از مردادماه و در پردیس دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت می‌باشد.

در این مراکز 80 نفر شامل پزشک، پرستار و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشغول جهاد خدمت رسانی در حوزه سلامت هستند.

بنابراعلام جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، تاکنون 130 هزار دوز واکسن در مراکز واکسیناسیون تجمیعی سپاه در استان تزریق شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول