اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

توضیحات قالیباف در باره گزارش کمیسیون‌ها در خصوص وزرای پیشنهادی

رئیس مجلس گفت: فرمت گزارش کمیسیون‌ها در باره وزرای پیشنهادی در سامانه در اختیار نمایندگان بارگذاری شده و عباراتی همچون مردود، مقبول و... که در مورد وزرای پیشنهادی مطرح شده مربوط به متن گزارش کمیسیون نیست.

توضیحات قالیباف در باره گزارش کمیسیون‌ها در خصوص وزرای پیشنهادی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز عصر (سه شنبه 30 مرداد ماه) مجلس و در تذکری شفاهی خود گفت: اینکه در صحن با بعضی عبارات از جمله مردود و مقبول به جای نمره دادن استفاده می‌شود و درواقع نمره دادن به این سبک در آیین نامه نیامده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گزارش کمیسیون‌ها در سامانه به صورت دقیق آمده و فرمت‌هایی در اختیار گرفته و همان طور که مدیریت و برنامه‌ریزی شده، آقای رئیس شما هم دستور دهید تا گزارشات کمیسیون‌ها درباره وزرای پیشنهادی به صحن ارائه شود؛ چراکه ما می‌خواهیم تصمیم بگیریم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده مردم محلات گفت: سخنگوی کمیسیون‌ها بر اساس فرمتی که در سامانه بارگذاری شده مخصوصا زمانی که دو یا سه گزارش می‌خواهد خوانده شود و 5 دقیقه وقت نیست، بخش خلاصه را از روی فرمت بخوانند تا وقت جلسه گرفته نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در باره به کار بردن عباراتی همچون مشروط و مقبول مطرح شد، باید بگویم که این گونه عبارات مربوط به متن گزارش نیست، متن گزارش کاملا بارگذاری شده است و در اختیار همه نمایندگان قرار دارد و آنچه که تحت عنوان عباراتی همچون مقبول، مردود و... آمده فقط برای اطلاع نمایندگان بارگذاری شده است.

وی افزود: اگر به سامانه مراجعه کنید در مورد وزیر پیشنهادی ابتدا گزارش کمیسیون از مقدمه شروع شده و دقیقا بر اساس صلاحیت و انطباق مدارک و سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی مطالب آمده و با اسناد بالادستی تطبیق داده شده و طبق وظیفه گزارش به هیأت رئیسه ارسال شده، چه به صورت الکترونیکی و چه به صورت کاغذی در اختیار نمایندگان گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول