اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی کار/ عبدالملکی با نیم درصد بودجه کشور، 30 درصد اشتغال را محقق کرده است

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نیم درصد بودجه کشور 30 درصد اشتغال کشور را در کمیته امداد رقم زده است.

موافق وزیر پیشنهادی کار/ عبدالملکی با نیم درصد بودجه کشور، 30 درصد اشتغال را محقق کرده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن موافقت با حجت‌الله عبدالملکی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور اظهار داشت: امروز از 7 معضل بزرگ کشور چهار معضل در حوزه مأموریتهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که بیکاری و وضعیت صندوق‌های بازنشستگی از جمله آنهاست. 

وی ادامه داد: برای کار در این حوزه یک نیروی جوان و انقلابی لازم است که مصداق آن دکتر عبدالملکی است. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عبدالملکی با عملکرد مثبت در مسئولیت‌های مختلف و با داشتن تحصیلات مرتبط در حوزه اقتصاد زبانزد است و در دور خدمت خود در کمیته امداد الگویی را ارائه کرد که سازمان بین المللی کار موفقیتهای این حوزه را به عنوان نمونه به دنیا عرضه کرد. 

بسطامی اظهار داشت: عبدالملکی در کمیته امداد با نیم درصد بودجه کشور 30 درصد اشتغال کشور را محقق کرده و ید طولایی در مدیریت صندوقها و خدمت به محرومان دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: من امید دارم جوانی که پرورش یافته مکتب امام(ره) است و رهبر انقلاب او را به عنوان عضو هیأت امنای کمیته امداد منصوب کرده به وظایف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشراف کافی دارم و از همکاران می‌خواهم به ایشان کمک کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول