اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

گرما در روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری به اوج خود می‌رسد

هوای گرم تا روز شنبه هفته آینده در سطح استان ماندگار است؛ اوج گرما در این هفته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود و در نواحی گرمسیر به ۵۰ می‌رسد.

گرما در روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری به اوج خود می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هوای گرم تا روز شنبه هفته آینده در سطح استان ماندگار است؛ اوج گرما در این هفته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود؛ انتظار داریم دمای هوا در نواحی سردسیر استان تا حدود ۴۰ درجه و در نواحی گرمسیر استان تا دمای ۵۰ درجه برسد.

روز پنج شنبه وزش باد نسبتا شدید تا شدید را داریم؛ به دلیل افزایش دمای هوا مصرف آب و برق بالا خواهد رفت و توصیه می‌شود مردم در مصرف انرژی صرفه جویی لازم را داشته باشند.

نیاز است کشاورزان دور آبیاری محصولات خود را بالا ببرند و ساعات آبیاری خود را در ساعت خنک روز قرار دهند تا هم دچار تنش دمایی نشوند و هم آب کمتری استفاده کنند. 

به دلیل افزایش دما به ویژه در دو روز آخر هفته افراد حساس از قبیل سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران بهتر است در ساعات گرم روز در فضای باز فعالیت نداشته باشند.

کمترین دمای صبحگاهی امروز در شهر ایلام و شهرستان بدره با دمای ۲۱ درجه و گرمترین دمای روز گذشته در شهرستان‌های مهران و دهلران با دمای ۴۵/۸ درجه بوده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول