اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حل مشکلات اقتصادی در برنامهٔ وزرای پیشنهادی دیده می‌شود/ جایگاه ویژهٔ عدالت در برنامۀ دولت

نمایندۀ قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌چه ما برای حرکت به‌سمت حل فوری مشکلات اقتصادی کف جامعه و حل ریشه‌ای بسیاری از معضلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیاز داریم در برنامۀ وزرای پیشنهادی دیده می‌شود و هر وزیر نیز با مأموریت ویژه به تلاش در یک بخش تخصصی خواهد پرداخت تا بارهای سنگین بر زمین مانده را بردارند.

حل مشکلات اقتصادی در برنامهٔ وزرای پیشنهادی دیده می‌شود/ جایگاه ویژهٔ عدالت در برنامۀ دولت

فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین کلیت برنامهٔ دولت را مؤثر و کارآمد خواند و اظهار کرد: توجه جدی به معضلات اقتصادی و معیشتی و نگاه ویژه برای حرکت به‌سمت تحقق عدالت اجتماعی یکی از شاخصه‌های مهم برنامه‌های دولت سیزدهم است.

محمدبیگی با اشاره به ترکیب وزرای پیشنهادی عنوان کرد: ممکن است در مورد برخی وزرا انتقاداتی وجود داشته باشد، اما در هر حال کارنامۀ تمام وزرا به‌دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و نمایندگان با رأی خود کابینۀ دولت را مستقر خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که ترکیب تیم اقصادی کابینه بسیار مهم است، بیان کرد: آن‌چه ما برای حرکت به‌سمت حل فوری مشکلات اقتصادی کف جامعه و حل ریشه‌ای بسیاری از معضلات اقتصادی و صنعتی در کشور نیاز داریم در برنامۀ وزرای پیشنهادی دیده می‌شود و هر وزیر نیز با مأموریت ویژه به تلاش در یک بخش تخصصی خواهد پرداخت تا بارهای سنگین بر زمین مانده را بردارند.

محمدبیگی با اشاره به برنامهٔ وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با برنامهٔ مشخص و دارای مدل زمان‌بندی جهت ساخت یک‌میلیون واحد مسکن در سال وارد مجلس شده و رویکرد مناسبی هم در این حوزه دارد، به‌نحوی که امیدواریم در تحقق برنامه‌های خود موفق باشد.

نایب رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانوادهٔ مجلس به محوریت خانواده در برنامهٔ اجرایی وزرا اشاره کرده و گفت: نگاه تربیتی و فرهنگی در وزارت‌خانه‌های آموزشی و نگاه حمایتی از خانواده در وزارتخانه‌های اقتصادی ما را نسبت به تحقق سیاست‌های جمعیتی و تقویت نهاد خانواده امیدوار می‌کند.

نمایندۀ قزوین با اشاره به این‌که رویکرد گام دومی در کابینۀ پیشنهادی و روش مدیریتی وزرای پیشنهادی به چشم می‌خورد عنوان کرد: در حالت کلی می‌توان گفت کابینۀ دولت سیزدهم پس از کسب رأی اعتماد مجلس گامی در جهت تحقق دولت جوان حزب‌اللهی خواهد بود و ما نیز از وزرای پیشنهادی این تعهد را گرفتیم که نسبت به اعتماد به جوانان و سپردن مسؤولیت‌های جدی به مدیران جوان دارای صلاحیت، توان و تخصص توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: کابینۀ پویا، اختیارات قانونی کافی و رویکرد مثبت و هماهنگ ۳ قوه به دولت این پیام را می‌رساند که همه‌چیز برای موفقیت آماده است و در واقع دولت سیزدهم محکوم به موفقیت است، لذا از فردای رأی اعتماد توقع داریم هم در استقرار دولت در سایر بخش‌ها و به‌ویژه در استان‌ها تعجیل شود و هم کار برای مردم به‌سرعت و بدون اتلاف وقت آغاز گردد، به‌خاطر تعداد بالای درگذشتگان کرونا و موج افزایشی بیماری باید هر چه سریع‌تر وزرا علی‌الخصوص وزیر بهداشت وارد عملیات مقابله با کرونا گردند.

محمدبیگی در پایان تأکید کرد: مجلس پس از استقرار دولت، با حساسیت و دقت ضمن همکاری همه جانبه با دولت سیزدهم، نظارت دقیقی را برای اجرای برنامه‌های ارائه شدۀ دولت و وزرا خواهد داشت.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول