اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان «خلخالی»

سعید اوحدی با صدور پیامی درگذشت بانو «جمیله فیاض منفرد» مادر شهیدان «محمدرضا، حسن و حسین خلخالی» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان «خلخالی»

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانو «جمیله فیاض منفرد» مادر شهیدان «محمدرضا، حسن و حسین خلخالی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خلخالی
سلامٌ علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم جمیله فیاض منفرد» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدرضا، حسن و حسین خلخالی» از شهرستان‌های استان تهران را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

گفتنی است شهیدان خلخالی اهل شهرستان ورامین بودند که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول