اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستگیری ضاربان ناهی از منکر در کرج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه نفر از افرادی که یک آمر به معروف را در یکی از فروشگاه های منطقه مهرشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

دستگیری ضاربان ناهی از منکر در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در رابطه با ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر اظهار داشت: در پی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری در یکی از فروشگاه های منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱ فاز چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یکی از شهروندان به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی توسط دو زن و یک مرد در داخل فروشگاه زنجیره ای، به آن‌ها محترمانه تذکر لسانی داده بود که نامبردگان ضمن عدم توجه به این تذکر آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ادامه روند تحقیقات با دستور مقام قضائی به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد ،ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت ضارب اصلی که جوانی حدود ۳۵ساله بود را شناسایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را در کمتر ۴۸ ساعت دستگیرق و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه درگیری بود اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ضرب و شتم آمر به معروف باهمراهی دوخانم مورد تذکراعتراف نمود.

سردار محمدیان  با بیان اینکه همدستان متهم نیز در ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول