اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تشکیل 5 تیم سیار واکسیناسیون توسط شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهرسالم از تشکیل 5 تیم سیار واکسیناسیون توسط شهرداری تهران جهت تسریع در تزریق واکسن در مناطق 22 گانه تهران خبر داد.

تشکیل 5 تیم سیار واکسیناسیون توسط شهرداری تهران

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره واکسیناسیون کارکنان شهرداری اظهار داشت: واکسیناسیون پرسنل شهرداری طی چند روز گذشته آغاز شده و در تلاشیم که اقدامات لازم با سرعت هر چه بیشتر در این راستا انجام گیرد.

وی افزود: با هماهنگی حراست شهرداری تهران 5 تیم سیار واکسیناسیون برای مناطق مختلف شهرداری تهران تشکیل شده که هم این اقدام جهت رفاه حال نیروهای شهرداری بوده و هم سبب تسریع در امر واکسیناسیون می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روزانه هر تیم سیار واکسیناسیون 300 تا 400 نفر را بتوانند انجام دهند و از این طریق هر روز 2 هزار نفر واکسن کرونا دریافت کنند.

چوبینه گفت: این 5 تیم سیار هر روز در یک منطقه از مناطق 22 گانه تهران فعالیت خواهند داشت و علاوه بر پرسنل شهرداری به تدریج شهروندان می‌توانند از این تیم‌های واکسیناسیون بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول