اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کسب منابع درآمدی پایدار و جوانگرایی از اولویت‌های ما است

گزینه پیشنهادی شهرداری اصفهان گفت:هوشمندسازی در خدمات شهرداری، فسادستیزی، افزایش اعتماد مردم، ایجاد منابع درآمدی پایدار و بکارگیری جوانان از جمله برنامه‌های ما برای مدیریت شهری است.

کسب منابع درآمدی پایدار و جوانگرایی از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی در جلسه امروز شورای شهر اصفهان به منظور ارائه برنامه نامزدهای تصدی شهردار اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه برنامه راهبردی ۱۴۰۵ نیاز به بازنگری و ویرایش دارد، گفت: مبنا و اساس کار همین برنامه است که در آن برای جمعیت ۱۹۶۸۰۰۰ نفری شهر اصفهان که ۳۰ درصد جمعیت استان است، برنامه‌ریزی و شاخص‌ها و ارکانی معین و مشخص شده است .

گزینه پیشنهادی شهرداری اصفهان افزود: از جمله ارکانی که در این برنامه مشخص شده، رویکرد مردمی، شهر اسلامی، خلاق با مردم مؤمن، زیبا با سیمای چشم‌انداز، پیشرفته با هویت تاریخی خوب و توسعه یافته و سرآمد با جایگاه جهانی است که باید برنامه اصلی شهردار باشد .

وی با تأکید بر اینکه در ارتباط با برنامه‌ها اگر اصلاح و ویرایشی هم هست، باید فرایندهای قانونی خودش را طی کند گفت: ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان فهرست برنامه‌های اجرایی شهردار انجام است و باید تعیین بشود.

احمدی با تأکید بر اینکه برای تعیین رویکردها باید ابتدا نیازها مطرح شود، تصریح کرد: اولین نیاز، افزایش اعتماد و امید مردم است، مردم به دلیل تحریم‌ها، بی‌تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌ها، بی‌توجهی به مشکلات مردم و شرایط ناشی از کرونا در شرایط سختی هستند و روز به روز به مشکلات آن‌ها افزوده می‌شود، ما در این زمان نیازمند هستیم با تلاش، پیگیری و فعالیت اعتماد مردم را بازگردانیم.

گزینه پیشنهادی شهرداری اصفهان تصریح کرد:سرمایه اجتماعی و امید مردم را باید افزایش و آن را مورد بهره‌برداری قرار داد و این‌ها از طریق خدمات درست، صادقانه و بی‌منت تحقق پیدا می‌کند .

وی با تأکید بر شناسایی و از بین بردن عوامل بی‌اعتمادی ابراز کرد: ما با کمک کسانی که در سازمان‌ها و مناطق شهرداری شبانه روز تلاش می‌کنند، اعتماد مردم را باید جلب کنیم.

احمدی تصریح کرد: برای رسیدن به هدف جلب اعتماد کارکنان شهرداری و مردم، داشته‌های ما، اول سرمایه انسانی توانمند و پاکدست است، در این مدتی که با کارشناسان جوان شهرداری ارتباط داشتم، گلایه دارند از اینکه در مدیریت و استفاده از توانمندی‌هایشان، دیده نشده‌اند؛ توجه به بهره‌گیری از نیروهای کارآمد شهرداری مهم است و ما حتما این موضوع را مورد توجه قرار خواهیم داد.

گزینه پیشنهادی شهرداری اصفهان اضافه کرد: دومین داشته ما سرمایه اقتصادی است و سومین سرمایه عظیم و با ارزش، مردم هستند.

وی تأکید کرد: خدمات عریض و طویل شهرداری باید مورد ارزیابی مردم قرار بگیرد و به سوالات، گفته‌ها و اعتماد  آن‌ها باید توجه ویژه‌ای شود.

احمدی افزود: ما باید با چهار گروه ارتباط ویژه‌ای داشته باشیم، اول ارتباط با مردم این شهر که باید بدون تشریفات میدانی، مستمر، هدفمند و بدون تبلیغات باشد؛ دوم ارتباط با نخبگان، علما، شرکت‌های دانش‌بنیان و تشکل‌های مختلف نخبگی و سوم ارتباط با فعالان اجتماعی، افراد دغدغه‌مند و چهارم ارتباط با سرمایه‌گذاران است.

گزینه پیشنهادی شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی در محله‌های مختلف هم خاطرنشان کرد: می‌توان با بکارگیری هویت جوانان و توانمندی‌های آن‌ها و توجه به بیانیه گام دوم این اهداف را پیش برد.

وی اظهار داشت: انتظاری که مردم از ما دارند، تحول در اداره شهر، بهره‌وری، ارتباط با مردم، برنامه‌ها و اولویت‌ها و عدم توجه به حاشیه‌ها و دسترسی آسان مردم به مدیران شهرداری است.

احمدی با تأکید بر اجرای عدالت در برنامه‌ها و اجرای پروژه‌ها گفت: باید هوشمندسازی در خدمات شهرداری را یکی از ضروریات مهم بدانیم و دیگر برنامه ما فسادستیزی، شفافیت، توجه به محیط زیست، ایجاد منابع درآمدی پایدار، مدیریت جهادی و توجه به مشکلاتی نظیر کمبود آب است.

گزینه پیشنهادی شهرداری اصفهان افزود: از همه افرادی که ما را مورد انتقاد قرار داده‌اند تشکر می‌کنیم و اگر اعضای شورای شهر به اینجانب رأی دادند، تلاش می‌کنیم با روحیه انقلابی برای اداره شهر تلاش کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول