اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

برگزاری جشنواره بزرگ آموزشی و مهارتی «اربعینی شو»

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری فارس از برگزاری جشنواره بزرگ آموزشی و مهارتی «اربعینی شو» خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ آموزشی و مهارتی «اربعینی شو»

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حسین پاکدل مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری فارس گفت: این مرکز در نظر دارد برای ایام اربعین، نیروی متخصص تولید محتوای موبایلی به جهت پوشش هرچه بهتر این ایام چه در عراق و چه در ایران برگزار کند.

وی ادامه داد: متدهای جدید آموزشی تأکید بر برگزاری کلاس‌های تئوری همراه با کارگاه‌های عملیاتی است و ما در این دوره با بهره‌گیری از اساتید و سرفصل‌های عملیاتی در 26 ساعت آموزش بر خط آنلاین قصد داریم طیف علاقه‌مند به این حوزه را تربیت کنیم.

پاکدل افزود: سرفصل‌های این دوره شامل عکاسی، فیلمبرداری موبایلی و ادیت موبایلی با تدریس «مهدی طاهری»، تدوین موبایلی با تدریس «سید محمد رسول تراب» و در پایان برای اثربخشی زوار این سفر، لهجه عراقی را با تدریس «مسعود اسعدی»، برگزار کیم.

وی گفت: نکته متمایز کننده‌ این دوره با دیگر دوره‌های مشابه، برگزاری یک جشنواره‌ مسابقه در بین شرکت‌کنندگان یا حتی تمام علاقه‌مندان به این حوزه است که بتوانند محتواهایی را با استاندارد تدریس اساتید تولید و برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری فارس اضافه کرد: نفرات برگزیده جشنواره و دوره از سوی خبرگزاری فارس، جوایز نفیس به همراه مدرک معتبر علمی و مهارتی با امضای مدیرعامل خبرگزاری فارس دریافت خواهند کرد.
علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره 09136466201 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول