اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح و برنامه‌های اقتصادی نباید سبب سرمایه‌گریزی در اصفهان شود

استاندار اصفهان با بیان اینکه طرح و برنامه‌های اقتصادی نباید سبب سرمایه‌گریزی در اصفهان شود، گفت: جذب حداکثری سرمایه‌گذاری راهکار مطمئن برای رونق و توسعه اقتصادی در این خطه است.

طرح و برنامه‌های اقتصادی نباید سبب سرمایه‌گریزی در اصفهان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز چهارشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اصفهان با بیان اینکه طرح و برنامه‌های اقتصادی نباید سبب سرمایه‌گریزی در اصفهان شود، اظهار کرد: جذب حداکثری سرمایه‌گذاری راهکار مطمئن برای رونق و توسعه اقتصادی در این خطه است.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت توسعه اقتصادی و صنعتی در مناطق مختلف استان اصفهان تصریح کرد: پیشرفت صنعتی باید مطابق با شرایط آب و هوایی و ظرفیت‌ها باشد برای مثال نواحی شرقی اصفهان به دلیل ازدیاد بیابان و کویر برای افزایش نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به آمایش سرزمینی گفت: آمار و ارقام دستگاه‌های اجرایی گوناگون در این منطقه از جمله جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و کار و مدیریت و برنامه‌ریزی باید برای تصمیم‌گیری بهتر، یکپارچه‌سازی شود.

حسن قاضی‌عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز در این جلسه مطرح کرد: توسعه اقتصادی در این خطه نیازمند همکاری بیش از گذشته بانک‌هاست که در این ارتباط جلسات متعددی در قالب کارگروه رفع موانع و تسهیل در تولید برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: احداث واحدهای جدید تولیدی در استان باید مطابق با ظرفیت نواحی مختلف و افزایش اشتغال صورت پذیرد.

قاضی‌عسگر با تأکید بر شناسایی بیشترین میزان آسیب ناشی از شیوع ویروس کرونا و تحریم‌ها بر بدنه تولیدی و خدماتی استان اصفهان تصریح کرد: حمایت‌ها در این بخش باید بر مبنای آمار و ارقام مرتبط باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول