اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج/ آخرین خبرها از پلی‌کلینیک گچساران

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از ۶۶ تخت به ۹۶ تخت ارتقاء می‌یابد.

افزایش تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج/ آخرین خبرها از پلی‌کلینیک گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اصغر بهور در جمع خبرنگاران از توسعه تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خبر داد و گفت: بیمارستان شهدای گمنام هم‌اکنون در ۶۶ تخت به بیماران خدمات ارائه می‌دهد که به ۹۶ تخت ارتقاء می‌یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در بخش‌های داخلی، زنان و اطفال و جراحی خدمت ارائه می‌کند ضمن اینکه بخش‌های ارتوپدی، چشم‌پزشکی، جراحی مغز و اعصاب به بخش‌های بیمارستان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به کمبود تخت‌های بستری در بیمارستان امام خمینی دهدشت، گفت: جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی در گچساران ۹۲ هزار نفر است لذا می‌‌طلبد بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی تامین اجتماعی در این شهر احداث شود.

بهور در خصوص آخرین وضعیت پلی کلینیک تخصصی گچساران گفت: قرار بود پلی کلینیک گچساران تیرماه ۹۸ به بهره‌برداری برسد اما تاکنون تحویل داده نشده و با پیشرفت ۹۷.۵ درصدی این پروژه پیش‌بینی می‌شود شهریور ۱۴۰۰ تحویل داده شود.

وی از رایگان شدن خدمات بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌هایی که فاقد مراکز تامین اجتماعی است خبر داد و گفت: داروخانه‌های تامین اجتماعی داروهای بیماران اورژانسی را پوشش می‌دهد.

این مسئول بیان کرد: نحوه نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی مورد انتقاد مردم است که در تلاش برای به‌روز رسانی نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی هستیم، ضمن اینکه سامانه ۱۴۲۰ آماده رسیدگی به شکایات مردم است.

بهور با بیان اینکه ۳۲۸ هزار نفر از مردم استان معادل  ۴۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد  تحت پوشش بیمه تامین قرار دارند، خاطرنشان کرد: از دولت جدید انتظار همکاری بیشتری داریم.

وی از تلاش‌های استاندار تقدیر و تشکر کرد و گفت: کارمندان بازده کاری خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول