اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

حمایت مالی فرانسه و ایتالیا از فیلم‌های تونسی/ ساخت همزمان ۲ فیلم با یک نام!

فیلم‌های تونسی که در تولید مشترک با فرانسه و ایتالیا باشند، از حمایت مالی در سال ۲۰۲۱ برخوردار می‌شوند.

حمایت مالی  فرانسه و ایتالیا از فیلم‌های تونسی/ ساخت همزمان ۲ فیلم با یک نام!

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انباءتونس، کمیته حمایت از تولید فیلم‌های سینمایی مشترک بین تونس و فرانسه و ایتالیا که در روز ۲۹ جولای گذشته تشکیل جلسه داد، به تازگی فهرست فیلم‌هایی را اعلام کرده است که از حمایت مادی این کمیته را در چارچوب تولید مشترک در سال ۲۰۲۱ برخوردار می‌شوند.

فهرست فیلم‌های سینمایی که از حمایت مالی مربوط به تولید مشترک با فرانسه برخوردارند، شامل ۵ فیلم تونسی (شامل ۴ سینمایی و یک مستند) عبارتند از: «عایشه» اثر مهدی البرصاوی، «عایشه» اثر مهدی بن عطیه، «پل» اثر ولید مطار، «نام من کلاراست» به کارگردانی ساره العبیدی و فیلم مستند «سودان... آوازهای فروریخته را حفظ می‌کند» اثر هند المدب. فیلم‌های مهدی البرصاوی و بن عطیه، از عنوان مشترکی برخوردارند اما توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند.

اما آثار سینمایی تونسی که در چارچوب پروژه تأمین مالی تولید مشترک با ایتالیا از حمایت مالی برخوردار می‌شوند، عبارتند از: «موسم‌های بهشت‌ها» اثر مهدی همیلی، و «المهرج» اثر محمد امین بن سعد به علاوه مستند داستانی به نام «مادلینا... داستان عشق من» اثر عواطف زیدان و فیلم مستند «‌یک نگاه» اثر سعاد بن سلیمان و الحبیب المستیری.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول