اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صادرات بخشی از ماسک تولیدی بسیج اصناف به خارج از کشور

به گفته رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قدس گیلان در تولید ماسک علاوه بر رفع نیازمندی‌های استان صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام می‌شود.

صادرات بخشی از ماسک تولیدی بسیج اصناف به خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحمت صاحب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان با بیان اینکه اصناف همواره در ایام کرونا یار و یاور مردم بودند، اظهار کرد: در روزهای اولیه شیوع کرونا در گیلان ۱۰ هزار پک‌بهداشتی به همراه یک میلیون ماسک در بین مردم زیر نظر بسیج اصناف توزیع شد. 

وی از توان تولید روزانه سه هزار ماسک توسط بسیج اصناف خبر داد و افزود: در اوایل کرونا که توان تولید ماسک در گیلان زیاد نبود روزانه یک میلیون ماسک توسط بسیج اصناف تولید و اکنون این توان‌به سه میلیون رسیده است. 

بنابر اعلام رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قدس در تولید ماسک علاوه بر رفع نیازمندی‌های استان صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام می‌شود. 

صاحب با تاکید بر لزوم توجه به تهیه کپسول اکسیژن در گیلان بیان کرد: در سال گذشته ۶ کپسول اکسیژن به همراه ۶ هزار و ۶۰۰بسته معیشتی تولی و و در بین کادر درمان و نیازمندان توزیع شد. 

وی با اشاره به از آغاز رزمایش سراسری عاشقان ثارالله خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف کمک به کادر درمان و ریشه کنی کرونا انجام خواهد شد، در اجرای این رزمایش تهیه و تحویل کپسول‌های اکسیژن به بیمارستان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی تحویل نیازمندان خواهد شد. 

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قدس گیلان یکی از اولویت‌های بسیج را حفظ سلامتی مردم دانست و تصریح کرد: اصناف با همراهی در جهت اجرایی شدن مصوبات کرونا نشان دادند اولویت سلامت مردم است و فاز بعدی موضوع کمک به نیازمندان مردانه پای کار بودند. 

به گفته صاحب ۱۶ اتاق اصناف و ۳۳۶ اتحادیه‌های صنفی در گیلان وجود دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول