اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت ۱۷ مرکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: تاکنون ۸ مرکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا با بهره‌گیری از ظرفیت بیش از ۳۰۰ نیروی متخصص بسیجی راه‌اندازی شده است‌ و تا پایان هفته ۹ مرکز دیگر نیز ایجاد خواهد شد که به ۱۷ مرکز واکسیناسیون می‌رسد.

فعالیت ۱۷ مرکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در بازدید از مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان ساری در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران، اظهار کرد: در راستای برداشتن گام‌هایی نو از طرح ملی شهید سلیمانی و به‌منظور کمک به مراکز درمانی و تسهیل‌گری‌ها ۹ مرکز دیگر تا پایان هفته آینده به همت رده‌های مقاومت بسیج در سراسر مازندران ایجاد خواهند شد.

وی افزود: با هدف افزایش رفاه عمومی، تسریع بخشی در امر واکسیناسیون کرونایی برای کنترل شیوع کووید ۱۹، ایجاد مصونیت‌های اجتماعی در ابتلا به این ویروس منحوس، تاکنون هشت مرکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا با بهره‌گیری از ظرفیت بیش از ۳۰۰ نیروی متخصص بسیجی راه‌اندازی شده است‌.

مسلمی تصریح کرد: علاوه بر این ۳۸۱ نیروی بسیجی متخصص دیگر نیز آموزش‌های لازم در امر واکسینه کردن را دیده و در صورت لزوم آماده حضور و کمک به مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلای مازندران، راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون کرونایی سپاه کربلا تداومی نو از نهضت‌های مومنانه در میدان سلامت برای شکست کرونا ویروس است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول