اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد عضو شورای شهر از بی‌توجهی به واکسیانسیون آتش‌نشانان و کارگران شهرداری بندرعباس

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: تاکنون فقط به کمتر از 1000 نفر کارگر شهرداری واکسن زده شده و این در حالی است که شهرداری بیش از 2300 کارگر دارد و نیروهای آتش‌نشان نیز واکسن دریافت نکرده‌اند.

انتقاد عضو شورای شهر از بی‌توجهی به واکسیانسیون آتش‌نشانان و کارگران شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به شرایط شغلی آتش نشانان و کارگران تنظیف و فضای سبز شهرداری بندرعباس، باید توجه ویژه‌ای به این اقشار زحمتکش درخصوص واکسیناسیون شود.

وی با ابراز تأسف از خبر دردناک فوت یکی از آتش نشانان شهر بندر عباس به واسطه بیماری کرونا، عنوان داشت: این مساله زنگ خطری بود برای مسؤولین که باید هر چه سریع تر اقدام جدی و فوری برای واکسناسیون آتش نشانان صورت پذیرد.

این عضو شورا ادامه داد: اگر در یک ایستگاه آتش نشانی تعدادی به کرونا مبتلا شوند، قطعا قرنطینه وخانه نشین خواهند شد حال  در هنگام بروز حوادث برای شهر و شهروندان چه کسی آماده خدمت به مردم خواهد بود؟

کناری نژاد اضافه کرد: از ١٤٨٨ نفر از کارگران تنظیف و ٨١١نفر از پرسنل فضای سبز که زحمت پاکیزگی و طراوت و زیبایی شهر را برعهده دارند، تاکنون فقط ٨٥٠  نفر از نیروهای تنظیف  و ١٠٠نفر از نیروهای فضای سبز واکسینه شده اند و این در حالی است که تعداد شاغلین در این  بخشها چند برابر بیشتر ازنفراتی است که تا امروز واکسینه شده اند و باید فکری فوری برای آنان شود.

به گفته کناری نژاد تاکنون 32 نفر از آتش‌نشانان بندرعباس به کرونا مبتلا شده‌اند و با توجه به حساسیت کاری آنان، هنوز واکسنی به آنان تزریق نشده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول