اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ورود خودرو از شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است

استاندار همدان با بیان اینکه از امروز منع تردد‌ها در استان لغو است اما نظارت بر ورود خودروها در دستور کار پلیس باشد و محدویت ها اجرا شود گفت: ورود خودروهای با پلاک شهرهای وضعیت قرمز به دیگر شهر‌ها فعلا ممنوع است.

ورود خودرو از شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: کمیته درمان باید طبق تاکید رئیس جمهور، هر بیماری نیازمند بستری بود در شرایط مناسبی بستری کند.

وی با بیان اینکه موضوع بازگشایی مدارس در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته تا ساز و کار آن بررسی و تعیین تکلیف شود تأکید کرد: تلاش اعضای ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا و همچنین کادر بهداشت و درمان استان در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر و تشکر است.  

استاندار همدان با بیان اینکه تجربه نشان داده هر گاه پروتکل‌ها رعایت شده‌‌اند شرایط استان نیز در وضعیت مطلوب‌تری قرار گرفته است گفت: از مردم تقاضا داریم برای عبور از شرایط کنونی مصوبات ستاد مدیریت کرونا را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از امروز منع تردد‌ها در استان لغو است اما نظارت بر ورود خودروها در دستور کار پلیس باشد و محدویت ها اجرا شود تأکید کرد: ورود خودروهای با پلاک شهرهای وضعیت قرمز به دیگر شهر‌ها فعلا ممنوع است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز با بیان اینکه مشکلاتی در کشور داریم که با وحدت و همدلی و پرهیز از حاشیه‌ها قابل حل است اظهار کرد: در همه مسائل و کارها باید رضایتمندی مردم در اولویت مسئولان باشد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه باید اقدامات بزرگی در جهت تقویت سرمایه اجتماعی در کشور انجام شود گفت: ارکان نظام در استان تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به‌کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی که برای استان انجام شده به مردم گفته شود افزود: تلاش کادر بهداشت و درمان، مدیران و استاندار همدان در راستای کنترل کرونا و  پیگیری پروژه‌ها و طرح‌های استان قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: وضعیت استان همدان در اجرای طرح ملی مسکن باید تغییر و بهتر شود و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول