اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان نظام با خدمت صادقانه پاسدار خون شهیدان باشند

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مسئولان نظام با خدمت صادقانه پاسدار خون شهیدان باشند.

مسئولان نظام با خدمت صادقانه پاسدار خون شهیدان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین چاروسا گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی غبارروبی و عطرافشانی شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم شهیدان رجائی و باهنر را دو مسئول با رفتار صادقانه و مومنانه دانست و عنوان کرد: شهیدان باهنر و رجائی امروز باید مورد الگوی مسئولین باشد و از دیگر ویژگی های این دو شهید والامقام ارزشی و انقلابی بودن است و آنچه که امروز می تواند مسئولین را برای کمک به مردم بیشتر یاری کند همین روحیه انقلابی، جهادی و ارزشی بودن است.

امام جمعه قلعه رئیسی با تبریک هفته دولت به بخشدار و مسئولین دولتی کشور بیان کرد: ابتدا از زحمات بخشدار و مسئولین منطقه تشکر می کنم و امروز اگر ما در کنار شهدا حاضر می شویم تجدید بیعتی است که باید نشان دهیم اگر روزی شهدا رفتند و جنگیدند و جان خود را قربانی کردند امروز ما آمدیم تا با شهدا عهد پیمان ببندیم.

وی با بیان اینکه خواسته شهدا از مسئولین پاسداری از خون آنها و خدمت به مردم است افزود: در نظام انقلابی ما که تاکنون با عزت مانده است به برکت خون شهدا است و امروز مهم این است که ما بتوانیم راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم و خدمت به مردم می تواند ادامه دهنده راه شهدا باشد.

داربام بخشدار چاروسا هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، این هفته را بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت دانست و تاکید کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است تا هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم.

داربام بر توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره ‌آورد خون شهدای بزرگوار و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است. 

انتهای پیام82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول