اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نگارخانه هنرمندان کرج بزودی راه اندازی می‌شود

نائب رئیس شورای شهر کرج از روند اجرایی پروژه نگارخانه هنرمندان خبر داد و گفت: این فضای اختصاصی در اختیار هنرمندان شهر کرج قرار خواهد گرفت تا آثار این عزیزان با مشارکت مجموعه مدیریت شهری در معرض نگاه شهروندان محترم اکران شود.

نگارخانه هنرمندان کرج بزودی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی نایب رئیس شورا به همراه حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر عصر امروز با حضور در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج از روند اجرایی پروژه نگارخانه هنرمندان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مدیران کل حوزه فنی عمرانی و سازمان فرهنگی صورت گرفت، رحیمی نایب رئیس شورا، با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و همچنین تاسیس و راه اندازی نگارخانه آثار هنرمندان کرجی گفت: بدلیل کمبود فضاهای هنری در شهر کرج می‌بایست تسهیل گری لازم در امور اجرایی نگارخانه هنرمندان صورت گیرد.

وی ابراز داشت: در راستای مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر، نگارخانه مجموعه فرهنگی میلاد بعنوان یک فضای اختصاصی در اختیار هنرمندان شهر کرج قرار خواهد گرفت تا آثار این عزیزان با مشارکت مجموعه مدیریت شهری در معرض نگاه شهروندان محترم اکران شود.

 

نایب رئیس شورای شهر افزود: لزوم ایجاد مراکز هنری از این دست در مناطق مختلف شهر کرج احساس می گردد که شهرداری کرج با حمایت شورای اسلامی شهر، باید در توسعه زیر ساخت‌ها و اماکن مورد نیاز هنری و فرهنگی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول