اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر آشتیانی: ارتقای سامانه های دفاعی در راس امور وزارت دفاع خواهد بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح و ارتقای سامانه‌های دفاعی را در مواجهه با تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم را در راس امور پیگیری می کنیم.

امیر آشتیانی: ارتقای سامانه های دفاعی در راس امور وزارت دفاع خواهد بود

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه)در مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید این وزارتخانه، اظهار داشت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح و ارتقای سامانه‌های دفاعی را در مواجهه با تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم را در راس امور پیگیری می کنیم.

وی افزود: توجه به تحقیقات و نوآوری های جدید با توسعه فناوری ها و زیرساخت ها دنبال خواهد شد و دیپلماسی دفاعی با رویکرد کمک به دیپلماسی نظامی که از وظایف نیروهای مسلح هست را کمک خواهیم کرد.

آشتیانی با بیان اینکه جهش صادراتی و رفع گلوگاه های فناوری را دنیال خواهیم کرد، گفت : بهره گیری از بخش‌های دولتی و خصوصی برای مشارکت در تامین نیازمندی های حوزه دفاع و ارتقای فناوری و سرریز توانمندی های دفاعی به بخش های خصوصی و دولتی و تجاری سازی را بصورت هدفمند در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: اقدام موثر در به ثمر رساندن طرح های سرمایه گزاری صندوق بازنشستگی لشکری و تقویت حضور در حوزه های پتروشیمی، نفت و معدن دنبال خواهد شد و تقویت بازار سرمایه و ساماندهی شرکت ها بنگاه های اقتصادی را نیز در دستور کار داریم.

وزیر دفاع ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند با مشارکت بخش های مربوط در دولت و نیروهای مسلح و تامین معیشت و مسکن کارکنان نیروهای مسلح و ارتقای بخش های سلامت دفاعی و مهندسی دفاعی و حقوقی و پیشگیری از نفوذ و خرابکاری و شکست‌های حفاظتی و تعالی منابع انسانی در سایه معنویت و اخلاق و تعهد و ایثار دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول