اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه بزرگ چشم انتظار توسعه/عبور استان از دوره کم‌لطفی و بی‌انصافی

اکنون و با روی کار آمدن دولت مردمی، مردمان کهگیلویه توقعی مضاعف برای تکمیل و نهایی سازی این پروژه ها از نماینده و شورای اداری استان و شهرستان خواهند داشت.

کهگیلویه بزرگ چشم انتظار توسعه/عبور استان از دوره کم‌لطفی و بی‌انصافی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج قاسم خشت‌زر فعال اجتماعی و سیاسی شهرستان کهگیلویه طی یادداشتی چنین آورده است: با تغییر دولت و آغاز به کار دولت سیزدهم دولتی که گفتمان نزدیک به نمایندگان سه حوزه بویراحمد، کهگیلویه و گچساران دارد لاجرم باید شاهد توسعه و تقویت زیرساخت ها در این سه حوزه انتخابیه باشیم.

اما در این بین قطعا وضعیت کهگیلویه بزرگ به لحاظ توسعه زیرساخت‌ها مشکلات بیشتری دارد که یخشی از آن ناشی از رفتارهای ناعادلانه فرد و یا افراد خاص در 8 سال گذشته در استان بوده است.

قطعا برنامه محوری و پیگیری‌های موثر نماینده در کنار توان شخصی و هوشمندی نماینده و البته همفکری و هماهنگی دولت با نمایندگان به یقین می‌تواند خلاءهای زیادی را در این حوزه پر کند.

در این بین بنا به دلایل مختلف طی هشت سال اخیر کهگیلویه بزرگ شاهد رکورد و کندی محسوسی در پیشرفت پروژه های عمرانی بود، پروژه هایی که هر یک در نوع خود می‌توانست مرحمی بر زخم های عمیق کهگیلویه باشد.

پروژه سد آبریز، آبرسانی به دهدشت غربی، جاده ملی دهدشت پاتاوه و جاده استانی دهدشت باغچه جلیل و آبرسانی به شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای کهگیلویه بزرگ هر یک پروژه هایی هستند که سالهای سال مردمان کهگیلویه منتظر تکمیل و آغاز به کار آنها هستند.

اکنون و با روی کار آمدن دولت مردمی، مردمان کهگیلویه توقعی مضاعف برای تکمیل و نهایی سازی این پروژه ها از نماینده و شورای اداری استان و شهرستان  خواهند داشت و در این بین سطح این توقع از حجت الاسلام موحد نماینده پر سابقه کهگیلویه  در مجلس بیش از هر کس دیگر است.

اکنون مرد پر سابقه و با تجربه مجلس در آستانه آزمونی بزرگ قرار دارد و می بایست تمام همت و تلاش خود را برای جبران این عقب ماندگی ها در کهگیلویه به کار گیرد چرا که خوشبختانه دوره بی‌عدالتی و بی‌انصافی‌ها گذشته و دیگر خبری از یکه‌تازی فرد و افراد خاص در استان نیست. 

با نگاهی اجمالی به وضعیت موجود می توان به خوبی دریافت که شرایط برای رفع موانع و ایجاد جهش در زیرساخت های اساسی کهگیلویه فراهم است تا شاهد توسعه در این منطقه بزرگ و پر ظرفیت باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول