اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۹هزارماسک غیربهداشتی/ کارگاه غیرمجاز پلمب شد

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولیدی ماسک‌های غیربهداشتی خبر داد.

کشف ۹هزارماسک غیربهداشتی/ کارگاه غیرمجاز پلمب شد

سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک های غیربهداشتی و دستگیری مالک آن خبر داد.

سرهنگ سلیمان آبادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک کارگاهی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی، بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به تولید ماسک‌های غیربهداشتی کرده و پس از بسته بندی این اقلام بهداشتی و درمانی را به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تایید شد، افزود: بررسی‌های ماموران نشان از این داشت که مالک کارگاه ماسک ها را به روشی غیر بهداشتی تولید، نگهداری و عرضه می‌کند؛ بر همین اساس نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد.

سرهنگ سلیمان آبادی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی تیمی از ماموران به محل کارگاه اعزام شده و در بازرسی از داخل کارگاه 9 هزار ماسک غیر بهداشتی کشف کرده و در نهایت متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذی ربط اعتراف کرد.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران خاطرنشان کرد: با دستور قضائی محل کارگاه پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول