اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

گرد و خاک در برخی نقاط و شرایط جوی پایدار در بقیه نقاط کشور/ هوا گرم‌تر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته افزایش نسبی دما و جوی پایدار و آرام در اغلب شهرها خواهیم داشت.

گرد و خاک در برخی نقاط و شرایط جوی پایدار در بقیه نقاط کشور/  هوا گرم‌تر می‌شود

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا پایان هفته افزایش نسبی دما همراه با جوی پایدار و آرام در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فقط در هفته آینده در ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان همچنین ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی بارش خفیف در ساعات بعدازظهر داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب‌شرق کشور به ویژه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

ضیائیان افزود: از بعدازظهر جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال‌غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی روی سواحل خزر در استان‌های واقع در سواحل خزر اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در بعدازظهر غبار محلی خواهیم داشت. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 35 و 25 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول