اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باید برای ذائقه‌های مختلف طرح و برنامه داشته باشیم

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های ما این است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به فکر جذب حداکثری باشیم با ذکر این نکته که جذب حداکثری مصادیقی دارد، ما باید برای ذائقه‌های مختلف طرح و برنامه داشته باشیم تا مخاطبان را جذب شجره طیبه کنیم.

باید برای ذائقه‌های مختلف طرح و برنامه داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری عصر امروز در جلسه سازماندهی و برنامه‌ریزی آموزشی برای دانشجویان ثبت‌نامی در طرح ولایت دانشجویی سال ۱۴۰۰ که به دعوت بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های کلان، جریان‌ساز و راهبردی همچون طرح ولایت بسیج دانشجویی باید در جبهه انقلاب، تقویت شود.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: مرحوم علامه مصباح یزدی مؤسس این طرح پربرکت بود و زحمات زیادی در عرصه‌های مختلف این طرح اعمال کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه در سراسر کشور همگان با طرح ولایت آشنایی دارند و رهبر معظم انقلاب عنایت خاصی به این دوره آموزشی دارند؛ با گذر زمان شاهد این هستیم که روز به روز این دوره آموزشی پخته‌تر شده و باعث کیفی‌تر شدن دوره می‌شود. 

حیدری تصریح کرد: یکی از رسالت‌های ما این است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به فکر جذب حداکثری باشیم با ذکر این نکته که جذب حداکثری مصادیقی دارد، ما باید برای ذائقه‌های مختلف طرح و برنامه داشته باشیم تا مخاطبان را جذب شجره طیبه کنیم.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد با توجه به لغو دوره آموزشی طرح ولایت، با محوریت کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان و پشتیبانی محتوایی و آموزشی نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان، یک دوره آموزشی اولیه برای بخشی از این دانشجویان، برگزار شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول