اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت تسهیلات به ۱۱۱ واحد تولیدی استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با پرداخت ۲۴۸‌ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۱۱ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی این استان موافقت شد.

پرداخت تسهیلات به ۱۱۱ واحد تولیدی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در دویست و نود و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: تاکنون در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال ۱۴۰۰ در استان سمنان بالغ‌بر ۵۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: بانک‌ها باید همچون گذشته توجه جدی به موضوع رفع موانع تولید داشته باشند و همان‌گونه که تاکنون عملکرد مطلوبی داشتند، نیاز است اقدامات خود را تقویت کنند تا بتوانیم به کیفیت و نقطه مطلوب نهایی در زمینه حمایت از تولید و تقویت صنعت در استان سمنان برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با پرداخت ۲۴۸‌ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۱۱ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی این استان موافقت شده است.

شریفی‌نژاد بیان کرد: امروز حمایت از تولید و ایجاد شتاب در روند تولید داخلی، از اصول اصلی و مهم شرایط فعلی کشور است که همه ما باید در این راستا پای‌کار باشیم.

وی تصریح کرد: بانک‌ها باید طبق برنامه زمان‌بندی‌شده نسبت به بررسی، تعیین تکلیف و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی راکد، بحرانی، تحت تملک بانک‌ها، معادن راکد و معادن دارای پرونده قضایی و ورشکسته اقدام و گزارش اقدامات را ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن تأکید بر ارائه گزارش سه ماهه سازمان صمت استان در خصوص رسیدگی و تعیین تکلیف وضع واحدهای صنعتی و تولیدی و پرداخت تسهیلات، گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول