اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

اعتراض یک مداح گیلانی به سیمای زنان در سریال‌های شمالی/ مادران ما کُلفَت نبودند

ابوذر بیوکافی مداح گیلانی در مراسم عزاداری هیأت ثارالله رشت به توهین سریال‌ها به مردم گیلان اعتراض کرد و گفت: اگر زن گیلانی را می‌خواهید معرفی کنید، مادران شهدا ما را معرفی کنید. مادر بزرگ‌های ما کُلفَت هیچ‌کس نبودند.

اعتراض یک مداح گیلانی به سیمای زنان در سریال‌های شمالی/ مادران ما کُلفَت نبودند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت(ع) در مراسم عزاداری هیأت ثارالله رشت به توهین سریال‌ها به مردم گیلان اعتراض کرد و اظهار داشت: گیلان مهد تشیع بوده، هست و خواهد بود. زمانی که قحطی شد، میرزا کوچک جنگلی به داد تهران رسید. اینجا آیت‌الله بهجتی دارد که دومیش نیست.

وی افزود: اگر زن گیلانی را می‌خواهید معرفی کنید، مادران شهدا ما را معرفی کنید. وجب به وجب خیابان‌های ما به نام یک شهید است.

بیوکافی تصریح کرد: گیلانی‌ها آدم‌های عفیف، جوان و صبوری هستند. اگر ۴ میلیون نفر به استان شما اضافه شود و در یک بازه ۱۳ روزه ۲۰ میلیون رفت و آمد داشته باشی، اعصاب برایت باقی می‌ماند؟ به این شهر می‌آیید و قیمت همه چیز هم رشد پیدا می‌کند. خجالت بکشید.

این مداح اهل بیت(ع) گفت: مادر بزرگ‌های ما کُلفَت هیچ‌کس نبودند. این حرف‌ها را تمام کنید. چرا در سطح ملی فیلم می‌سازید و به قومی توهین می‌کنید. زشت است.

فیلم این اظهارات را اینجا مشاهده کنید:

 

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول