اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| پارک جنگی سیاهداران بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری مطمئن

شهردار تالش با اشاره به واگذاری دو هزار هکتار از اراضی پارک جنگی سیاهداران به این شهرداری از مهیا بودن بستر ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری در قالب این طرح خبر داد.

فارس من| پارک جنگی سیاهداران بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری مطمئن

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد. 

"سرمایه‌گذاری برای جذب توریست در تالش گیلان" یکی از عناوین ثبت شده توسط مردم گیلان در سامانه مردمی فارس من برای پیگیری توسط خبرنگاران این رسانه در گیلان بود که در آن مخاطب مطرح کرد: «با توجه به اینکه شهر تالش گیلان پر از جاذبه‌های گردشگری با وجود دریا، کوه و جنگل می‌باشد که در دنیا این سه طبیعت همزمان باهم در یک جا کمتر دیده می‌شود، لذا پیشنهاد می‌شود، دولت آینده حضرت آیت‌الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به تالش و جذب گردشگر و توریست به منطقه داشته باشند. همچنین شهرداری تالش باید تلاش زیادی برای بهبود پاکسازی شهر از زباله و آسفالت مناسب و مبلمان شهری داشته باشد.» 

در همین راستا شهردار تالش با تاکید بر اقدامات انجام شده در جهت جذب سرمایه‌گذاری در این شهر از واگذاری عرصه دو هزار هکتاری سیاهداران به این شهرداری خبر داد. 

شهرام غنی با اشاره به تهیه کتابچه راهنما و اخذ تمامی مجوزها بر آمادگی این شهرداری برای سرمایه‌گذاری در این عرصه در زمینه‌های مختلف همچون زیپ لاین، تله سیژ، مسیر تله کابین، کلبه‌های چوبی، کافی شاپ، باغ پرندگان و غیره با مدت زمان قراداد سی‌ساله تاکید کرد. 

وی همچین با بیان اینکه شهرداری تالش آمادگی کامل جهت همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف در این شهر را دارد اظهاری امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و حمایت مسؤولین شاهد رشد و توسعه شهر تالش و تسریع در روند اجرای پروژه‌های مربوطه باشیم. 

غنی زاده همچنین توجه به زیباسازی محیط شهری و پاکسازی معابر شهری و ایجا بسترهای مناسب برای استفاده شهروندان و گردشگران را از امورات مورد توجه این شهرداری دانسته و گفت: ان شالله با اجرایی شدن طرح‌های مورد نظر شهرداری و شورای شهر تالش شاهد تحول چشمگیری در حوزه گردشگری و ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در این شهر خواهیم بود که علاوه بر افزایش درآمد شهرداری شاهد رونق اقتصادی منطقه نیز خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول