اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاپیتان گیلانی فرشته نجات تیم ملی مقابل سوریه

علیرضا جهانبخش کاپیتان گیلانی تیم ملی ایران در بازی امشب مقابل سوریه با گل خود سه امتیاز برای ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به دست آورد.

کاپیتان گیلانی فرشته نجات تیم ملی مقابل سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا جهانبخش کاپیتان گیلانی تیم ملی توانست با گل ارزشمندش سه امتیاز را برای تیم ملی ایران به ارمغان بیاورد. 

تیم ملی ایران دیشب در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی مقابل سوریه قرار گرفتند؛ تیمی که بالاتر از چین در رتبه نخست گروه اول مرحله دوم مقدماتی قرار گرفته و به دور نهایی صعود کرده بود. 

شاگردان اسکوچیچ در شبی که او به دلیل ابتلا به کرونا در ورزشگاه آزادی حضور نداشت مقابل سوریه قرار گرفتند.

یمه اول این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، در این نیمه هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت با تساوی راهی رختکن شدند. 

در نیمه دوم خیلی زود دروازه سوریه توسط جهانبخش باز شد تا تیم ملی ایران با همین تک گل برنده مسابقه با سوریه شود. ملی‌پوشان فوتبال کشورمان با این برد و با توجه به توقف کره جنوبی مقابل عراق با سه امتیاز به صدر جدول گروه صعود کردند. 

دقیقه ۵۵ پاس بلند و خوب شجاع از خط دفاعی توپ را به نزدیک محوطه سوریه رساند و پس از آن با حرکت خوب حردانی و پاس علی قلی زاده از سمت راست در داخل محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید؛ این بازیکن با یک چرخش سریع توپ را به علیرضا جهانبخش فرستاد تا این بازیکن با یک ضربه کات دار دروازه سوریه را هدف بگیرد؛ ضربه کاپیتان تیم ملی پس از برخورد به کامل حمیشه وارد دروازه شد تا علی جهان یک گل ارزشمند دیگر را به نام خود ثبت کند. 

جهانبخش که در این بازی بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته با این گل شب خوبی را سپری کرد و همانند بازی نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ که مقابل قطر گل زده بود پایش به گل‌زنی باز شد تا دهمین گل ملی خود را به ثبت برساند. 

علیرضا جهانبخش که کاپیتان تیم ملی ایران در مصاف با سوریه بود و تک گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند، در پایان بازی در اینطور در مورد اولین پیروزی در اولین مسابقه صحبت کرد: خدا را شکر. بازی اول خیلی مهم است. اهمیت این بازی را می‌دانستیم. قطعا می‌خواستیم از این میزبانی استفاده کنیم. خدا را صد هزار مرتبه شکر. 

به گزارش فارس، علیرضا جهانبخش بازیکن اهل جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال فاینورد روتردام در (لیگ برتر فوتبال هلند) عضویت دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول