اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دولت اعتماد ازدست رفته مردم را احیا کند

خطیب‌جمعه آستارا با اشاره به دیدار اخیر کابینه دولت سیزدهم با مقام معظم رهبری گفت: در طول هشت سال گذشته اعتماد عمومی مردم نسبت به عملکرد دولت یا از بین رفته یا کم‌رنگ شده و مقام معظم رهبری در دیدار خود با رئیس‌جمهور و وزرای دولت بر ضرورت برگرداندن اعتماد ازدست‌رفته مردم تأکید کرده بودند.

دولت اعتماد ازدست  رفته مردم را احیا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته سعادت اخروی و دنیوی را در گرو تقوا و خداترسی دانست و اظهار کرد: تقوا باعث جلب رحمت الهی و گستردگی نعمت خداوند می‌شود.

خطیب‌جمعه آستارا ۱۷ شهریور مصادف با اول صفر را سال‌روز ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام دانست و گفت: مصیبت شام از همه مصیبت‌ها برای امام سجاد(ع) و اهل بیت شهدای صحرای کربلا سخت بود؛ شام محلی بود که اهل بیت امام حسین(ع) را شماتت و سنگ‌سار کردند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به دیدار اخیر کابینه دولت سیزدهم با مقام معظم رهبری افزود: در طول هشت سال گذشته اعتماد عمومی مردم نسبت به عملکرد دولت یا از بین رفته یا کم‌رنگ شده و مقام معظم رهبری در دیدار خود با رئیس‌جمهور و وزرای دولت بر ضرورت برگرداندن اعتماد ازدست‌رفته مردم تأکید کرده بودند.  

وی نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی، عمل به وعده‌های داده‌شده، مبارزه با فساد اداری، استفاده از مدیران انقلابی، باتقوا، کاربلد و جهادی در بدنه دولت، توجه به سلوک شخصی مسؤولین و دوری از زندگی اشرافی را از راه‌کارهای بازسازی اعتماد عمومی مردم نسبت به دولت دانست. 

حافظ‌نیا سر و سامان دادن به معیشت مردم، مبارزه توأم با گرانی‌های افسارگسیخته و وضعیت نابه‌سامان کرونا را ازجمله اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: درخصوص ریشه‌کنی ویروس منحوس کووید ۱۹ خبرها و اقداماتی خوبی در راه است. 

خطیب جمعه آستارا بهترین موضع‌گیری در باب مسائل افغانسان را موضع‌گیری مقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت افغانسان ملت برادر، هم‌دین و هم‌زبان ما بوده و معیار جمهوری اسلامی ایران در برخورد با دولت کنونی افغانستان نحوه رفتار آن‌ها با مردم است. 

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول