اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

امیرعبداللهیان درگذشت سردار سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت سردار سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت و افزود: مجاهدت‌های ایشان در هشت سال دفاع مقدس و خدمات مخلصانه او در مسئولیت‌های خطیر برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن و مردم عزیزمان همواره در یاد و خاطره خواهد ماند.

امیرعبداللهیان درگذشت سردار سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (جمعه) در پیامی درگذشت سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و  رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ارتحال رزمنده بسیجی سردار سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تاثر عمیق اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه شد.

وی افزود: مجاهدت‌های مخلصانه ایشان در هشت سال دفاع مقدس و خدمات مخلصانه او در مسئولیت‌های خطیر به خصوص سال‌های متمادی ریاست بر ستاد کل نیروهای مسلح ایران اسلامی برای حفاظت از  نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن و مردم عزیزمان و سوابق همکاری مجدانه ایشان در تعامل و ارتباط با دستگاه دیپلماسی برای دفاع و صیانت از منافع و امنیت ملی ایران اسلامی همواره در یاد و خاطر همه دلسوزان و خدمتگزاران ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضایعه عروج مرحوم سرلشکر فیروزآبادی را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای، خانواده معزز و همه همرزمان و یاران بسیجی و ایثارگران سال‌های دفاع مقدس تسلیت عرض می‌کنم و برای آن رزمنده و ایثارگر سفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و شهدای کربلا مسئلت می‌کنم.

 حسین امیرعبداللهیان

به گزارش فارس، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، به علت ابتلا به کرونا، به دیدار معبود شتافت.

سرلشکر فیروزآبادی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵ به مدت ۲۷ سال با حکم رهبر معظم انقلاب، به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مشغول به خدمت بود و پس از آن، از سوی حضرت آیت‌الله خامنه ای به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا منصوب شد.

وی در دوره اخیر فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز، با حکم مقام معظم رهبری، به عنوان عضو حقیقی مجمع منصوب شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول