اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

قول وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به دشتستان/ خرید تضمینی خرما اولویت است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به دشتستان و حمایت ویژه از خرما خبر داد.

قول وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به دشتستان/ خرید تضمینی خرما اولویت است

ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای فعالیت خود به‌عنوان نماینده دشتستان، رفع مشکلات کشاورزان و بهبود وضعیت خرما را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در دستور کار داشته‌ایم و هیچ مقطعی نبوده که از پیگیری در این زمینه غافل باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته، همچنان بازار خرما با چالش‌های جدی روبرو است و قیمت خرمای دشتستان موجب نارضایتی شدید کشاورزان شده چرا که قیمت خرید خرما از کشاورزان تناسبی با هزینه‌های تمام شده و زحمات کشاورزان ندارد.

وی بیان کرد: در راستای بهبود بازار خرمای دشتستان، پیگیری‌های مستمری داریم و امروز هم در گفت‌وگویی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتم بر این موضوع تاکید کردم.

رضایی اضافه کرد: در گفت‌وگو با وزیر جهاد کشاورزی خواسته کشاورزان دشتستانی مبنی بر خرید تضمینی خرما از سوی دولت و تعیین حداقل قیمت ۱۲ هزار تومان برای هر کیلوگرم خرمای کبکاب را عنوان و مورد تاکید قرار دادیم.

نمایند مردم دشتستان خاطرنشان کرد: آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز ضمن تاکید بر جلب رضایت کشاورزان دشتستان، وعده دادند که این موضوع را به‌صورت ویژه پیگیری کنند و حمایت ویژه‌ای از خرمای دشتستان داشته باشند.

وی بیان کرد: از وزیر جهاد کشاورزی خواستم تا با حضور در دشتستان از نزدیک مشکل کشاورزان را مشاهده کند تا ان‌شاءالله تصمیمی درخور و شایسته برای این موضوع اتخاذ شود. وزیر جهاد کشاورزی دعوت ما را پذیرفته و امیدواریم در سریع‌ترین زمان شاهد تحقق سفر آقای ساداتی نژاد به استان و بررسی مسائل و مشکلات نخل‌داران و کشاورزان باشیم.

رضایی تصریح کرد: خرید تضمینی خرما و حمایت دولت یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه نخل و خرما است و انتظار می‌رود دولت در این زمینه همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول