اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شکل مردمی برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید حفظ شود، گفت: باید گرامیداشت این ایام نیز توسط و با حضور مردم برگزار شود.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به شرایط خاص موجود و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بحث کرونا باعث نشود مراسم پرافتخار و باشکوه تحت‌الشعاع قرار گیرد و از سوی دیگر خود مراسم هم به نحوی نباشد که کرونا را تحت‌الشعاع قرار دهد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس باید صدها سال انقلاب اسلامی را سر پا نگه دارد و تغذیه فرهنگی برای این انقلاب باشد، بیان کرد: باید وقایع هشت سال دفاع مقدس بازبینی و بازنشر شود.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات شهید ایثارگر، آزاده و جانباز دارند، بیان کرد: هر اداره با رعایت شرایط کرونایی از این قشر تقدیر کند.

خاتمی با اشاره به اینکه شکل مردمی برنامه‌ها باید حفظ شود، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس پس از نیروهای نظامی مردم و قشر بسیج مردمی بیشترین حضور را در جبهه‌ها داشتند و باید گرامیداشت این ایام نیز توسط و با حضور مردم برگزار شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کمیته‌های مختلف در دوران دفاع مقدس میراث‌های تاریخی این کشور هستند، گفت: باید نقش آفرینان هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ‌تری در برگزاری کنگره داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس هویت ملی ما است، بیان کرد: نباید این هویت از حافظه ملت پاک شود.

وی با بیان اینکه ٤٠٠ پدر و بیش از یک هزار مادر شهدای زنجان در قید حیات هستند، اضافه کرد: باید از این قشر به عنوان ذخایر نظام بهره گرفت و از خاطرات آنها استفاده کرد.

لزوم تبلیغ هفته دفاع مقدس در رسانه‌‌ها

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه کنگره انجام شده است، بیان کرد: باید برنامه‌ها انسجام پیدا کند.

فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید ویژه باشد، بیان کرد: نخست اینکه با توجه به شرایط منطقه باید این مراسم به صورت ویژه برگزار شود از سوی دیگر برگزاری کنگره شهدا اهمیت این هفته را در سال جاری بیش از پیش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غبارروبی گلزار شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، ادامه داد: برای فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی، صدا و سیما و شاد برنامه‌ریزی شود.

حقیقی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها دارای پروتکل بهداشتی باشد، اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در قالب طرح نهضت دیدار انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تجلیل از مدافعان سلامت و همیاران سلامت مورد توجه قرار گیرد، گفت: ادارات شکل و شمایل هفته دفاع مقدس داشته باشد و برنامه‌ها باید به صورتی باشد که مردم مطلع اهمیت این هفته شوند.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهرها باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: ساخت المان به مناسبت هفته دفاع مقدس و کنگره باشد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول