اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازداشت ۱۰۰۰ کودک فلسطینی از آغاز سال میلادی تاکنون

مرکز مطالعات اسرای فلسطین با اشاره به تداوم بازداشت کودکان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، گزارش داد که ماه آگوست گذشته ۳۳ کودک بازداشت شدند.

بازداشت ۱۰۰۰ کودک فلسطینی از آغاز سال میلادی تاکنون

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز مطالعات اسرای فلسطین در گزارش ماهانه خود آورده است که در ماه آگوست نیز ۳۱۰ مورد بازداشت فلسطینیان ثبت شده که ۳۳ نفر آن‌ها کودک و نُه نفر نیز از بانوان فلسطینی بوده‌اند.

بنابر این گزارش از آغاز سال جدید میلادی تاکنون ۱۰۰۰ کودک فلسطینی بازداشت شده‌اند که همچنان ۲۳۰ نفر از آن‌ها در اسارت بسر می‌برند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، در این گزارش آمده است که بازداشت مخالفان سیاست‌های رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی در ماه گذشته نیز ادامه داشت به گونه‌ای که بیش از یک سوم بازداشت‌ها (۱۱۵ مورد) مربوط به شهر قدس است.

همچنین هشت مورد از بازداشت‌ها نیز مربوط به نوار غزه است که از جمله آن ۶ نوجوانی که از دیوار حایل در مرز شرقی نوار غزه عبور کرده بودند، بازداشت شدند. ماه گذشته همچنین هفت خبرنگار به دلیل پوشش اخبار تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در جنوب الخلیل بازداشت شدند.

مرکز یاد شده در گزارش خود آورده است که در جولای گذشته ۳۳ نفر از کودکان که همگی دانش‌آموز بودند، بازداشت شدند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول