اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فراخوان بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین 1400/ دبیر جشنواره معرفی شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف پیشبرد سطح کیفی آثار و گسترش تئاتر در سراسر نقاط استان، بیست و سومین دورۀ جشنواره تئاتر استانی را به‌عنوان مهم‌ترین رخداد تئاتری استان با تمرکز بر اجراهای عمومی برگزار می‌کند.

فراخوان بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین 1400/ دبیر جشنواره معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف پیشبرد سطح کیفی آثار و گسترش تئاتر در سراسر نقاط استان، بیست و سومین دورۀ جشنواره تئاتر استانی را به‌عنوان مهم‌ترین رخداد تئاتری استان با تمرکز بر اجراهای عمومی برگزار می‌کند.

دبیرخانۀ این جشنواره نیز صبح امروز با صدور اطلاعیه‌‌ای از گروه‌های نمایشی خواسته است تا ضمن تکمیل فرم‌های مخصوص در این جشنواره شرکت کنند. همچنین در این فراخوان تأکید شده که جشنواره در بخش صحنه ای و به صورت رقابتی برگزار می شود و صرفا به آثار ایرانی اختصاص دارد.

ستاد برگزاری جشنواره باتوجه به شرایط شیوع کرونا و با اولویت اصلی صیانت ازسلامت هنرمندان، مخاطبان و همکاران اجرایی، شیوه و شرایط اجرایی و تغییرات احتمالی را در زمان مقتضی اعلام خواهدکرد.

همچنین دبیر و دبیر اجرایی و مسؤول دبیرخانۀ بیست و سومین دورۀ جشنوارۀ تئاتر استان قزوین نیز از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان قزوین با صدور احکام جداگانه‌ای، امیرملاحسنی معاون هنری سینمایی این اداره کل را به عنوان دبیر، کیوان حبیبی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان را به‌عنوان دبیر اجرایی و علی محمدبیگی کارشناس نمایش را به‌عنوان مسئول دبیرخانه بیست و سومین دورۀ جشنواره تئاتراستان قزوین منصوب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول